RETUR / ANGRE KJØP
Når du handler hos oss har du 14 dagers angrerett:
Vi godtar bare ubrukte produkter
Produkter (nye) som ønskes returnert må være ubrukt og i original og ubrutt emballasje. Produktet må kunne selges som nytt. Dersom emballasjen er ødelagt eller mangler, vil det trekkes et gebyr på 99,-. Det refunderes ikke for påmontert skjermbeskytter. Det skal ikke sendes inn andre produkter i retur enn det som er avtalt.
Angreretten gjelder ikke for
Av hygieniske årsaker gjelder ikke angrerett for åpnede hygieneartikler – Airpods, andre typer in-ear ørepropper eller tilbehør – reiseposer, toalettmapper, reiseflasker eller andre produkter i kategorien hygiene. Dersom slike produkter ønskes returnert på angrerett, så skal emballasjen være ubrutt og intakt.
Slik oppretter du en retur:
1. Send oss en e-post på hei@mobilverkstedet.no innen 14 dager fra mottak av ordre
2. Merk emnefeltet med RETUR + ordrenummer
3. Oppgi årsak til ønsket retur og spesifiser hvilke produkter i ordre som ønskes returnert
4. Vent på svar på e-post og følg instruksene som oppgitt
5. Er noe som er uklart, kontakt oss på e-post: hei@mobilverkstedet.no
6. Når returen er mottatt og godkjent, blir refunderingen utført innen 14 dager fra mottak – du får melding via din betalingsløsning, når den er utført
Får du tilsendt returetikett?
Det er kunde som bekoster returfrakt. Merk at du som kunde er ansvarlig for at returen kommer frem til oss. Korrekt adressering, merking og frankering er derfor viktig.
Hva skjer hvis jeg ikke følger trinnene ovenfor?
Dersom anvisninger på retur ikke følges, må kunde stå for de faktiske utgifter Mobilverkstedet får med umerket / ufrankert retur, med et minimum av håndteringsgebyr på 199,-. Vi har ikke anledning til å prioritere ufullstendige returer. På forhånd takk for at du følger anvisningene!
Refundering av godkjente returer
Dersom du har betalt med Klarna kort eller Vipps så tilbakeføres pengene til kortet/kontonummeret som dette er tilknyttet, innen 14 dager etter godkjent og innregistrert retur. Dersom du har bestilt fakturaavtale hos Klarna, oppdateres denne innen 14 dager etter godkjent og innregistrert retur. Dersom forfall antas å krysse dette, så må du selv utsette betalingsfristen ved å kontakte Klarnas kundeservice.
https://www.klarna.com/no/kundeservice/
Hvis du har spørsmål utover dette og trenger å komme i kontakt med vår kundeservice, ta kontakt med oss på e-post: hei@mobilverkstedet.no. Det må påregnes behandlingstid på henvendelser, men vi svarer alle senest innen 72 timer (virkedager).