Til alle våre lokale kunder:
Grunnet oppgradert tiltaksnivå må vi en periode stenge for fysiske besøk i butikk og verksted. Men vi holder åpent og du kan fortsatt bestille varer & hente og levere inn enheter til reparasjon:
Hvis du vil få en reparasjon utført gjør du følgende:
- Bestill reparasjon nettbutikken på forhånd (vi har ikke anledning til å ta betalt ved våre lokaler i denne perioden)
- Velg «Hent i Sandefjord» på frakt i kassen
- Noter deg ordrenummer
- Ring oss på 40 40 55 88 for å booke innlevering
- Møt til avtalt tid ved hovedinngangen – lever og avtal henting
- Hent ferdig reparert produkt til avtalt tid (normalt sett etter 30 – 60min, men du vil få forespeilet tid når du leverer)
Hvis du vil bestille & hente produkter gjør du følgende:
- Bestill reparasjon nettbutikken på forhånd (vi har ikke anledning til å ta betalt ved våre lokaler i denne perioden)
- Velg «Hent i Sandefjord» på frakt i kassen
- Noter deg ordrenummer
- Du vil få en ordrekvittering på mail, om du ikke mottar denne sjekk ditt spamfilter.
- Ny oppdatering på mail vil bli sendt når din ordre er ferdig pakket, om dette tar lang tid, ta kontakt med oss på 40 40 55 88 for å sjekke status.
- Hent varen ved hovedinngangen
- Om vi ikke er der, ring oss på 40 40 55 88 så kommer vi ut og møter deg
NB: For kunder som bestiller ordre med sending så går alt som normalt.
Våre åpningstider er 10:00 – 16:00 hverdager.