Til alle våre lokale kunder:

Grunnet oppgradert tiltaksnivå må vi en periode stenge for fysiske besøk i butikk og verksted. Men vi holder åpent og du kan fortsatt bestille varer & hente og levere inn enheter til reparasjon:

Hvis du vil få en reparasjon utført gjør du følgende:

  1. Bestill reparasjon nettbutikken på forhånd (vi har ikke anledning til å ta betalt ved våre lokaler i denne perioden)
  2. Velg «Hent i Sandefjord» på frakt i kassen
  3. Noter deg ordrenummer
  4. Ring oss på 40 40 55 88 for å booke innlevering
  5. Møt til avtalt tid ved hovedinngangen – lever og avtal henting
  6. Hent ferdig reparert produkt til avtalt tid (normalt sett etter 30 – 60min, men du vil få forespeilet tid når du leverer)

Hvis du vil bestille & hente produkter gjør du følgende:

  1. Bestill reparasjon nettbutikken på forhånd (vi har ikke anledning til å ta betalt ved våre lokaler i denne perioden)
  2. Velg «Hent i Sandefjord» på frakt i kassen
  3. Noter deg ordrenummer
  4. Du vil få en ordrekvittering på mail, om du ikke mottar denne sjekk ditt spamfilter.
  5. Ny oppdatering på mail vil bli sendt når din ordre er ferdig pakket, om dette tar lang tid, ta kontakt med oss på 40 40 55 88 for å sjekke status.
  6. Hent varen ved hovedinngangen
  7. Om vi ikke er der, ring oss på 40 40 55 88 så kommer vi ut og møter deg

NB: For kunder som bestiller ordre med sending så går alt som normalt.

Våre åpningstider er 10:00 – 16:00 hverdager.